Trött

I morse var jag väldigt trött när Emmie vaknade, men jag ska inte klaga hon sover ju länge så =) .

I går skulle jag handla på bolaget inför festen men jag fick inte pga hon sa att jag köpte ut eftersom min 18 årige bror var med , då blev jag sur. Så jag måste fixa någon annan bärhjälp i veckan, ha du lust att hjälpa ? Annars så var vi på ÖB och köpte plastglas, vi var på COOP och käkade en mjukglass sen for vi till mormor och morfar, var även i gimåt en sväng.

I dag har jag gått runt sjön , varit i gimåt, Therese var också i Gimåt . På förmiddagen hälsade jag på Lotta m. familj, som vanligt busade Maya och Nellie med Emmie för fullt, var där i 2 timmar.

Jag önska att ledvärken kunde släppa, känner mig som en gammal tant.

Jag längtar så mycke till helgen, då mån fest är. Då ska det firas att jag är frisk, jag uppskattar verkligen dom som kommer för att fira med mig och tycker det är synd att det är brännbollsyran i umeå och crousing i sollefteå för det är så många av mina kompisar som ska dit som jag gärna velat fira med på lördag. Men vi få fira med en fest en annan helg =)